Followers

Tuesday, January 26, 2010

Kek Surprise Bday Party Kak Mas


Kek tempahan Suria tuk nak wat surprise bday party staffnya Kak Mas.Kek ni akan dibawa ke Hospital Alor Gajah.Harap Suria & Kak Mas suka kek ni dah deco ni.Mesti Kak Mas terkejut kerana dia tak tahu yang Suria nak wat bday party dia.

Friday, January 8, 2010

Bday Kek Hubby Kak Marutheye


Kak Marutheye order kek coklat moist 1kgs tuk birthday hubbynya. Kak marutheye nak ros warna merah dan ganache kat atas kek tu.Ni lah hasil deco ayu malam tadi.Kak Marutheye ni kawan ayu 1 opis.Dia kata beli kek kat kedai keras dan tak sedap.So dia minta ayu watkan kek kurangkan manis coz family dia tak suka yang manis-manis.

Wednesday, January 6, 2010

KEK

2nd Set Tempahan Reza Tuk Taska Anak Buahnya


Reza order 2 set kek comel size S tuk bagi kanak-kanak di taska anak buahnya.Reza cuma kata nak colorfull so deco terpulang kat ayu.Ni ler yang ayu mampu watkan

Kek Tempahan Reza Tuk Taska Anak Buah


Kek comel Set ke2 tempahan Reza tuk taska anak buahnya.Reza suka sangat deco ni dan siap sms besoknya kata puas hati sangat.

Kek Tuk Bday Kawan Nonie

Kek ditempah oleh Nonie tuk surprise bday party kawannya.Nonie nak Chocolate Moist Cake 1kg.Nak cover by coklat dan design deco tu sukati ayu nak design camne.Color pun sukati ayu nak guna color pe tuk design.So malam tu datang idea nak deco style camni lak he3.nasib baik nonie suka & puas hati ngan deco ni.

Kek Tempahan Nonie

Kek tempahan nonie tuk bday hubby tersayang.Nonie nak Chocolate Cake Moist 2kgs.Deco nonie serahkan kat ayu nak deco camne & nak guna warna apa.Ayu campurkan bunga ros merah dan kuning tuk naikkan seri kek ni.