Followers

Friday, August 27, 2010

Bday Kek

Bday kek ni Suria tolong tempahkan tuk adik iapau tuk anak buahnya berumur 2 tahun. Ayu decokan bentuk rama-rama disekeliling kek dan kek ni adik Suria nak kek strawberry

Coklat Kek


Bday kek ni Suria tempah tuk suaminya yang tersayang. Suria nak kek coklat lembab & kek tu disaluti coklat.

Sunday, August 8, 2010

Kek Bday Budak2 Tadika Kg. Tambak Paya


Kek ni guru tadika kg Ayu tempah tuk meraikan bday budak-budak tadika kat kg. Kek last minute tu order kul 8pm so ayu deco kek camni siap kul 2.30am...he3

Kek Pooh


Kek ni Baizura tempah untuk makan-makan sahaja tapi dia nak letak gambar kartun. So ayu deco kan kartun ni tuk kek dia....

Monday, August 2, 2010

Kek Padang Bola


Ni bday kek tuk tuk adik ipau Suria. Suria tempah kek coklat moist & deco Suria suh ayu wat ikut ayu. Ayu try cari bola coklat tapi x dapat lagipun mlm tu kete lak meragam temp naik tinggi so kete msk workshop. Bola ni ayu kirim mak cik belikan kat kedai kg. Dptlah bola plastik besau ni nasib baik Suria kata cantik..he

Wednesday, July 28, 2010


Ni set ke 2 yang ditempah oleh Gee tuk bday anaknya. Ayu watkan bunga-bunga kerana if Gee nak bagi guru-guru sek anaknya dan rakan-rakan Gee ayu rasa lebih manis if ayu watkan bunga2-bunga.Harap Gee suka dengan deco kek comel ni

Kek comel ni ditempah oleh Gee yang bertugas di bangunan Wolrd Youth Foundation-Micost tuk bday anaknya Nurin yang berusia 10 tahun. Gee tempah 2set kek comel tuk rakan-rakan sek anaknya,guru-curu dan rakan-rakan Gee.Harap Gee suka dengan deco ni.Tq Gee harap next time order lagi....