Followers

Friday, May 6, 2011

Mother Day Cake



















Kek ni Kak Marutheye tempah tuk sambut Hari Ibu dan diberi kepada ibu dan ibu mertua Kak Marutheye. Kak Marutheye tak nak krim tp nak coklat sahaja.




Chess Chocolata Cake



Kek ni Ayuni tempah tuk bday Boyfreind dia. Ayuni nak chess chocolate cake filing with white chocolate mouses dan cover with chocolate ganache. Ayuni nak kek bentuk love so ayu hias camni coz Ayuni kata tak nak bunga-bunga tp nak romantik...he3

Kek Bday



Kek ni Fatin tempah tuk bday adik dia. Fatin nak kek coklat dan ayu hias sendiri mengikut idea ayu haritu..he3

KEK








Kek ni Sim Seng tempah tuk makan-makan dan diberi kepada seseoarang..he3 Sim Seng nak semua kek butter perisa vanila.




KEK BDAY NO 1

Kek ni Ranjini tempah tuk sambut birthday cucu sedara dia. Dia tempah kek no 1 tuk baby girl ni yang akan menyambut ulangtahun kelahiran yang pertama. Kek ni kek butter coklat dan filing blueberry. Ranjini minta tema biru dan princess tuk kek baby girl ni.

Tuesday, April 26, 2011

Oreo Cheescake



Oreo Cheescake ni mak cik ayu tempah tuk bday anak dia & atok ayu..he3 Ayu watkan oreo cheescake tuk sepupu ayu yg baru darjah 1 tu alin dan atok atas ayu letak cokalt ganache coz atok tak suka krim kek......

Sunday, April 24, 2011

Chees Cupcake







Harini Ayuni order chees cupcake tuk sambut bday emak dia. Ayuni nak chees oreo blueberyy cupcake 16pcs. Ayuni beritahu Ayu yang emak dia moden type dan emak dia suka chees cake tapi emak dai tak suka krim kek. So ayu watkan krim cupcake guna resepi yg plang tak manis dan ayu wat perisa coklat tuk balancekan dngn rasa chees blueberyy oreo cupcake. Ayu wat gak chees oreo cupcake tuk tempahan kawan2 sekali dan krim dari coklat krim. Alhamdulillah Ayuni,emak Ayuni dan kawan-kawan kata cucpake ni best. Kredit to my sifu Ila yang banyak bagi tunjuk ajar dan share resepi. Luv U So Much Forever......