Followers

Friday, August 8, 2008

Menerima Tempahan Gubahan Hantaran


Anda ingin melangsungkan majlis perkahwinan tapi masih keliru dah tidak pasti tema dan hiasan hantaran???Jangan risau dan buntu kerana saya sedia menerima tempahan gubahan hantaran dengan harga yang amat berpatutan.Saya hanya mengambil upah untuk dekorasi hantaran dan harga barang-barang atau hiasan anda boleh beli sendiri dan serahkan kepada saya atau meminta saya membeli dan saya akan serahkan bil dari kedai hantaran disetiap pembelian saya dan anda hanya perlu membayar upah untuk setiap dekorasai saya.Saya juga menyediakan pakej hantaran bagi setiap 8 gubahan hantaran anda akan menerima 1 gubahan hantaran percuma dari pihak saya.Saya juga memberikan khidmat nasihat kepada bakal pengantin yang masih tidak tahu tema dan konsep hantaran yang mereka perlukan.Budget hantaran anda yang tentukan dan saya akan menggubah hantaran mengikut budget yang anda sediakan.Khidmat nasihat dan rundingan sepanjang berurusan tidak akan dicas.Khidmat penghantaran percuma juga bagi semua pelanggan di sekitar negeri Melaka.

No comments: